domoticaGrunn #50 in het Forum Groningen – Energie-transitie, slimme installaties en gezelligheid

Op dinsdag 2 juni 2026 staat alweer de 50e editie van de domoticaGrunn meetup gepland.
Een mooie mijlpaal voor de Groningse Home Assistant en domotica community.

Deze editie vindt plaats in het SmartLab op de 6e verdieping van het Forum Groningen,
midden in het centrum van Groningen.

Datum en locatie

Datum: dinsdag 2 juni 2026
Tijd: 19:30 – 23:00 uur
Locatie: SmartLab – Forum Groningen
Inloop: vanaf 19:30 uur
Start presentatie: 20:00 uur

Presentatie over de energie-transitie

Tijdens deze jubileumeditie komt Stefan Haan een presentatie geven over de energie-transitie.

Stefan is energiecoach bij NijBegun, tweaker en al jaren actief bezig met verduurzaming. Denk hierbij aan onderwerpen zoals:

  • isolatie
  • gasloos wonen
  • WTW-systemen
  • warmtepompen
  • slim energiebeheer

Een interessante avond voor iedereen die bezig is met Home Assistant, energiemanagement, besparen of het slimmer maken van zijn woning.

Zelf iets laten zien?

Werk je thuis aan een leuk domotica-project, slimme automatisering of unieke installatie?
Dan ben je altijd welkom om iets te laten zien of vertellen tijdens een meetup.

De avonden zijn laagdrempelig, gezellig en vooral bedoeld om kennis en ideeën met elkaar te delen.

Nieuwe event website

Voorheen werden de aanmeldingen via het oude meetup-systeem geregeld.
Daardoor konden sommige bezoekers de evenementen niet meer goed vinden.

Vanaf nu zijn alle nieuwe bijeenkomsten terug te vinden via de nieuwe eigen event website:

https://event.domoticagrunn.nl

Daarnaast blijven de evenementen ook zichtbaar via:

https://domoticagrunn.nl

Aanmelden

Wil je erbij zijn tijdens de 50e editie van domoticaGrunn?

Aanmelden kan via:

https://event.domoticagrunn.nl/meetup/22

Tot ziens in Groningen!

Of je nu net begint met Home Assistant of al jaren bezig bent met slimme installaties en energiebeheer —
iedereen is welkom.

Tot dinsdag 2 juni in het Forum Groningen ik ben er ook weer bij.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

Ontdek meer van Huizebruin.nl

Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.

We spammen niet! Lees meer in ons privacybeleid

Dit delen:

1 gedachte over “domoticaGrunn #50 in het Forum Groningen – Energie-transitie, slimme installaties en gezelligheid”

Geef een reactie...

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.